torsdag, augusti 18, 2005

Lyder alltid!

Framför allt när jag blir "uthängd" i min nakenhet;

Fem album i min Ipod.
Tystnaden, Silencio, Stillhet, Tomhet, Nada

Fem filmer jag har nyligen sett.
Jaha Du, den var klurigare. Däremot kan jag tala om att alla, noter ALLA, var osynkade i ljud och bild! Och det dog folk huller om buller i allihop. Lite kuggfråga det där, måste jag verkligen ha SETT dem eller gills det om jag var i rummet? Är inte så mycket för TV direkt. Senast jag var på bio vevade de filmen för hand

Fem trevliga saker som har hänt nyligen.
Kan vara en klart bra utmaning för en neggobitch som jag är idag, men det kräver oerhörd eftertanke och självrannsakan.
1. Jag slog inte stortrollet med stekpannan när jag blev arg
2. Jag åkte inte fast för fortkörning idag heller
3. Jag har inte blivit ormbiten
4. Jag har inte haft sönder något, vare sig materiellt eller någon egen kroppsdel
5. Jag ska på 50 års kalas på lördag, fast det kanske är att ta ut glädjen i förskott?



5 mp3 filer i min spellista
På A svarar jag B, och på C vet jag inte.

5 böcker jag nyligen har läst.
Äntligen en kultiverad fråga! Läser 1 bok om dagen. Om jag sorterar bort barnens godnattläsning blir det enligt följande:
1. Vem har snott mitt land, Michael Moore
2. Fallen, Ian Rankin
3. Sanningen, David Baldacci
4. Domen, John Grisham
5. Anhörig, Katarina Janousch (eller något åt det hållet)

2 kommentarer:

Vi på Kantarellen sa...

Ha ha....ännu en tekniskt idiot! Skönt!

Batbut sa...

vi kan bilda klubb *s*