torsdag, augusti 25, 2005

Alltid redo!



I det moderna tidevarv vi numera lever i har jag nästan lyckats bortrationalisera sömnen. Det har haft en häpnadsväckande inverkan på mitt utseende. Vill man inte silicona och botoxa sig så har jag, den empiriska vägen, kommit fram till att ovanstående attiraljer är oumbärliga.

En liten bit i nacken, wips så är halsen slät. Lite duttar under luggen, så slätar pannan ut sig. Knepigare bakom öronen, men det betalar sig väl - kinderna lyfts till oanade höjder. Med denna fantastiska uppfinning kan man även bränna BH:n om man så vill. Krön hela härligheten med mörka solglajor - voila! Angelina Jolie, släng Dig i väggen!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Är silvertejp SÅ bra,, då skall jag köpa en hel pall!

Gagga sa...

Oj, är det så här du ser ut!

Vi på Kantarellen sa...

Ja...tror man bara riktigt hårt så. =)

Batbut sa...

Rita, vi kan slå oss ihop. Mängdrabatt Du vet!
Gagga, lite avis eller? Slät och fin i huden är jag *s*
Mamse, tron övervinner allt!

The Female Dinousaur sa...

Langa genast över den där silvertejpen, hörru!

Batbut sa...

biggis, här kommer den! Med flygpost, riktning Globen. Ta emot