fredag, mars 31, 2006

April april

Mellantrollet: Mamma, imorgon får man luras.
Trollmamma: Just det. 1:a april imorgon.
Mellantrollet: Jag har ett jättebra lur till pappa!
Trollmamma: Har Du gumman? Vad är det för något?
Mellantrollet: Du byter plats med Moster Troll!
Trollmamma: Men det märker väl pappa?
Mellantrollet: Men mamma, ni byter plats mitt i natten.
Trollmamma: Så moster Troll skulel sova i min säng?
Mellantrollet: Ja, så när pappa vaknar ligger moster Troll där. Det vore väl roligt.

7 kommentarer:

Anonym sa...

hahhaha.. åh gud, snälla gör det!

:)

PGW sa...

Vad säger moster Troll om saken? :-)

Anonym sa...

Underbart...

... sa...

Jammen göööööör det, jag vill läsa pappa trolls kommentar sedan!
*vrider mig av skratt*

Anonym sa...

gaaaaahhahahahahahahaha!

Batbut sa...

En bra idé kanske... eller kanske inte*s*

deeped sa...

Stackars Stortroll.