torsdag, mars 02, 2006

Vad sachts man?

Butsaida har fått konkurrens! Och bländande sådan! Ska jag ta fram woododockan månne? Göra en glamourprins med high heels och fjäderboa. Undrar om det fungerar med vanliga nålar eller om de skall vara strassprydda?

Eller kanske vi rentav ska slå oss ihop? Jag köper upp honom! Undrar hur många rullar silvertejp det kostar? Eller om jag har ngt annat han vill ha, kanske lilla cape i äkta svandun? Visserligen svart, men med glitter till lär det passa honom.

Jaja, jag får väl fundera vidare på detta.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Inte finns det konkurrens mellan er. Ni är båda storheter, var och en på sitt underbara sätt! Så det så!

Anonym sa...

Det finns bara en drottning och kung, så är det.

MB sa...

Tycker det där med ihopslagning låter perfekt....jag lånar capen och du lånar gästrummet
:-))...dessutom så tror jag inte en voodoodocka skulle bita....tror jag har ngn anmoder som brändes på bål.....kanske vi kan använda henne som oraklet i bloggi???

Bambi sa...

Men du har väl kollat att Jonas o Mamma Mu- skiver krönikor i "Plaza" (jaja, jag läser allt möjligt.. :-) )

Det är väl perfekt, så kan ju Ni också göra- typ två sidor- av samma sak?! OK?! Fast en annan tidning!

Humlan sa...

Om du ska åka ner och nyttja gästrummet, så kan väl jag få följa med som... som... sällskap!
Jag är bra på... att... prata!

Och jag FRYSER!

Batbut sa...

Vi funderar skarpt på att starta ett liv ihop jag & Alex *s*
Och ni är alla välkomna att delta! Men gästrummet är mitt!