tisdag, mars 28, 2006

Fick så jag teg....

Men har jag sagt det så så har jag..... Börjar uppifrån:

Vi är i NY, platsen är FN byggnaden. Det är kallad till stor konferens. Mr George Bush har anklagats av Koffi att inte dra sitt strå till stacken och nu tänkte herr Bush kontra. Genom en presskonferens på bortaplan där han återigen skulle förklara varför världen vore ett sämre ställe utan Storebror som tog hand om oss.

I bästa amerikanska stil är det pompa och ståt, Mr Bush stomatol leer och viftar med stel hand (undrar om karln är dränkt i formalin för att lyckas se sådär stiff ut?). Seriösa secret service män stirrar med stela blickar. Nobody touches our man, ser man ett det står inristat i pannloben på dem. Vad händer då?

Det blir en viss turbolens borta vid entredörrarna och in kliver en kvinna klädd i svart läderdräkt. Föreställ er Michelle Pfeiffer, fast några nummer större typ. Alla blir så chockerade över uppenbarelsen att de fryser till is. Kvinnan håller upp en söt liten flicka och säger med hes röst:

George darling, this is your baby. May I introduce you to BatBut*

För somliga är Mr Bush världens största arschle (man kan även säga rumpa, vilket då blir but på engelska). Bat goes without saying

1 kommentar:

Anonym sa...

.............Haha - det hade jag inte väntat mig! (Och vad snabb du var!)