fredag, mars 10, 2006

Jaså!

Antingen är ni ute och förlustar er i IRL idag eller så är mina inlägg totalt ointressanta "snyft"... Eller så kanske bloggen är på utdöende och jag är en av de få kvarlevorna. En riktig dinosaurie! I vilket fall som helst känner jag mig ensam, övergiven, tragiskt osv osv osv. Denna lilla fladdermus tänker härmed förpassa sig till horisontalläge (jo jag vet att mina artfränder sover hängades upp & ned, men jag är modern jag!). Så nu skuttar jag glatt i nattdräkten, pluggar in ljuddämparen, på med tandskydd och vips kryper jag ned med en ny bekantskap, Michael Simon. Jag lämnar mitt utlåtande om hans kapacitet när jag provat ut honom ordentligt! Betygsskalan kommer bli enligt följande:
1 RS = Hitta på ngt annat!
2 RS = Om man är desperat så duger han
3 RS = Inte helt värdelös
4 RS = Verkar lovande
5 RS = Totalt oemåtståndlig

I keep you posted!


RS står för you know what!

16 kommentarer:

Anonym sa...

*vinkar* JB väntar på mig. Ska hånga med honom nu... kramis.

Anonym sa...

men jag följer ju din blogg med stort intresse.. men det är inte alltid jag har nå sådär viktigt att skriva tillbaka.. men ja läser ! :)

Batbut sa...

A-M, hälsa JB. Vår allas hjälte!
Neppy, tack. Kände mig så ensam *S*

Humlan sa...

Jag försökte skriva hos dig igår... om jag fick upp någon kommentarsruta... sedan när jag var klar så stod blogger och tuggade... och tuggade... och spottade ur sig att det var ett tomt dokument! Eftersom det var fullt med bokstäver, så antar jag att det ansågs vara bara tomt prat, inte värt att publicera.
Att bli refuserad av en tidning/ett bokförlag etc, är väl en sak, jag blir refuserad av blogger! *suck*

Anonym sa...

God Morgon. Hoppas du sovit gott. Horisontellt... :)

Lyckliga Grodan sa...

battistrollet.. vi finns här.. i princip hela tiden.. (har funderat på avvänjning.. men har svårt att släppa datorn..)
tack för kapitel 16!!!

PGW sa...

Förlustar mig IRL? Du skämtar! Jag SOV!

Anonym sa...

Inlindad i filt, hatandes snön - så såg mitt IRL-förlustande ut! :-)

Cornelia sa...

Nej du är inte bortglömd, jag har tyvärr mest jobbat, inte hunnit läsa någon, inte hunnit blogga. Men nu ska jag läsa ikapp.

Anonym sa...

Va fasen,, hjälper inte silvertejpen mot detta fenomen???

The Female Dinousaur sa...

På helgerna ska man inte blogga, då ska man äta tacos, titta på melodifestivalen (hujeda mig!) och somna i soffan (som vanligt) klockan 10. Och du, tragisk? Knappast!

... sa...

STOPPA PRESSARNA! Nu kan du klä ut dig till GRODA! Hunken kom hem med en rulle GRÖN silvertejp idag...ja grön! GRÖN! Fattar du? Jag svimmade nästan!

Vem e Michael Simon frexten?

... sa...

BARA FÖR DIG!
http://www.ducktape.com/
*fniss*

... sa...

En till:
http://www.octanecreative.com/ducttape/walltapings/

Batbut sa...

Humlan, jag var iaf oskyldig. Som alltid!
Myra, jo tack. Fast för lite.. som vanligt *s*
Grodan, inte ska väl Du avvänjas. Då kommer jag och spökar!
PGW, sova? Hur gör man?
Lilla tanten, jag förstår Dig till fullo!
Cornelia, Du måste ju prioritera *S*
Biggis, och vad väljer Du mellan schlager och blogger?
Rita, ibland funkar inte ens det!
Kimmi, yes! Skicka hit! Michael Simon är en deckarförfattare, ny bekantskap för mig och lovande. Tack för länkarna

Batbut sa...

http://www.ducttapefashion.com/products.htm

Också en bra länk, lite mer fashion!