måndag, mars 06, 2006

Mitt liv i toner

Sjunger:"First I was affraid, I was terrified" - jag går försiktigt in i lokalen
Sjunger:"Looking out, over my shoulder" - men ingen tittar konstigt
Sjunger:"I will survive" - och så sätter jag igång!
Sjunger: "Working in a coalmine, going downtown now I'm working in a coalmine" - och svetten lackar
Sjunger: "I did it may way" - och går med stolt huvud därifrån.
Sjunger: "Ont, det gör ont" så fort jag rör mig idag. Men det var det nog värt. Tror jag...



12 kommentarer:

Humlan sa...

Vad det än va', så hoppas jag att det inte är så här varje gång, utan att det blir lättare!
(Du har ett bra textförråd där uppe i huvudet!*s*)

PGW sa...

Hm, antingen var det kundmöte eller gymmet?

Batbut sa...

Humlan, det hoppas jag med!
PGW, vad har Du för fysiska sorters kundmöten? Träningsvärk... Gym! Efter 6 års time out

Anonym sa...

Tänkte väl det, gymmet! Var det kul? vart gick du, så man kan komma o kolla!;) Själv ska jag köra innebandy i kväll... Man måste ju göra nåt!

Batbut sa...

Nu blir det reklampause....
24-7 på Stora Långa gatan på Söder. Kanonbra! Eget tjejgym så vi var nästan helt solo, jag och min förtappade väninna *s*

Anonym sa...

???

... sa...

Tummen upp! Du har tagit dig till gymet...och stannat kvar! Det är mer än en annan *hrm* lyckas...men jag går där förbi nästan arje dag! Räknas det?

Lyckliga Grodan sa...

wow... jag är impressed.. håll i..

Batbut sa...

Ulrika, från Slussen till Hornstull finns en lååååång gata *S*
Kimmi, klart det gills om Du spänner musklerna samtidigt!
Grodan, I'll keep you informed. Kanske bikini 2006 bild kommer *asg*

PGW sa...

Jag spänner axlarna som attan på läskiga kundmöten!

men det var ju bra att din dag inte slutade med Highway to Hell ;-)

Anonym sa...

Jaja, dåså, vi ses!

Batbut sa...

PGW, den slutade med "We shall overcome"
Ulrika, yes we do! I tights