onsdag, mars 22, 2006

Nya tider!

Butsaida, kom tillbaka. Allt är förlåtet Se nu till att den här sura, gnälliga käringen som tagit plats i min kropp försvinner! Jag vill ha tillbaka min glada, ironiska och lite bitchiga personlighet. Den där jävla gnällspiken orkar jag inte med. Får man lämna tillbaka henne? Eller ska jag bara dumpa den i närmsta papperskort? Fungerar inte det så kommer jag snöra in mig i silvertejp så jäkla hårt att den sura lilla varelsen krymper ihop till ett litet sviskon. Så tänker jag suga ut den med ett sugrör och blåsa ned i närmsta avlopp. Eller varför inte bredvid vår lilla guldfisk som då äntligen får lite sällskap?

Hallå! När blev jag vuxen? Jag vill inte vara vuxen längre! Jag vill vara oansvarig och flamsig, tramsig och headbanga hela natten. Dricka alldeles för många drinkar och ha ont i hårbotten. Sova till lunch för att sedan frossa i jordens fettchock till lunch. Shoppa sanslöst utan att tänka på att ha pengar till räkningarna. Gå på bio mitt på dagen och tjuvringa nonsenssamtal à a Hassan.

Okej, inte för alltid men för en dag eller två. Och sedan kommer jag bli en snäll, stabil och balanserad mamma & fru igen. Iaf i några dagar.....*S*

11 kommentarer:

Anonym sa...

Jo visst kan det va jobbigt att va klok och pedagogisk... bilda ett punkband, kanske kan va nåt? det funkar!

Monica med yffen sa...

Jag headbangar gärna med dig för en dag eller två. Kan tänka mig att det är förlösande. :)

Vi på Kantarellen sa...

Släng dig inte...tänk på miljön. Återvinn dig istället. Du i ny upplaga!

... sa...

Jaaaaa.....dricka en massa öl, flörta med snyggingar som är 15 år yngre, tjata hål i huvet på discjockeyn, bartendern och dörrvakten, dansa hela natten, sova ruset av sig på stranden....
*drömmer*

Anonym sa...

Sett Heatbreak Hotell med Helena och Susanne?

Anonym sa...

jag ska iaf aldrig växa upp! sådeså!

Bloggblad sa...

Inget headbang, då får jag ont i huvudet, men jag köpte 2 jumprar idag trots att jag inte hade råd... men vaddå? Vi behöver gå ner några kilo...

Lyckliga Grodan sa...

ja var träffas vi då'rå.. för den där headbangningen.. jag är med...

Batbut sa...

Kanon - då blir vi ett bra gäng. Lite party är nog vad man behöver just nu för att få fart på livsandarna. Nirvana på högsta volym och så lite GT på det. Let's get going!

Anonym sa...

Headbanga på du...det ger energier...jag hänger på...och fortsätt gnälla du, då inser man ju sedan vad härligt det är att slippa göra det...

Batbut sa...

Okej Lena, jag börjar NU!