onsdag, mars 01, 2006

Gott&blandat

Har haft en solokväll med lilltrollet, då stor- och mellantrollet har gömt sig ute i stora, mörka skogen. Riktigt mysigt har vi haft. Jag fick gå på schlagerfestival med litet 5 årigt troll som enda tävlande. Men som hon tävlade! Sjöng för kung och fosterland. Högre än brandlarmet. Dansstegen satt som en smäck!

Tänk er en 1 meter hög och blond upplaga av Tina Turner - that's my girl! Rytmen kan jag förstå var hon fått ifrån, gammal dansare som jag är - men sångrösten? Själv är jag lika tondöv som ett brunnslock! Stortrollet lirar i samma liga som mig.

Sedan måste vi använda de små grå cellerna också, så här kommer en liten gåta:
Var är jordbrukarna alltid påtända? 1:a pris: gratis kroppsbehandling på Salong Silvertejp - inte ett endaste fjun finns kvar efter det!

11 kommentarer:

Anonym sa...

Vad betyder "jordbukarna" För frågan är svår att svara på!

Cornelia sa...

menar hon inte jordbrukarna?

Batbut sa...

jajaja, ska genast korrigera. Messerschmittar! *s*

MB sa...

Måste nog behålla alla fjun...har inte den blekaste.....kobajs???? men var?????

Bambi sa...

Nix, för svår för mig! :-) Fast kropp- där ingår väl även huvudet- sist jag kollade i allafall...

Ok, jag funderar på att klippa mig, men nåt vill jag ha kvar!! Så jag passar.. :-))

Anonym sa...

Asg Ammoniak luktar efter piss..Är det? Nej, funderar vidare..*sover på saken*

Vi på Kantarellen sa...

Jag vet... jag vet...

De går på gräs!

Rätt? :-)

Batbut sa...

Mamse var närmast...
I BRASs I LIEN

... sa...

Hoppas vi får se före och efterbilder på Mamsen efter utlovad silvertejpsbehandling...fast...har vi guldtejp? (Don efter person och så..)

Bloggblad sa...

Jaså, jag trodde dom bodde på det ställe där solen aldrig går ner. Vet du var det är då?

Batbut sa...

Klart det finns Kimmi! Salong Silver fixar allt.
Bloggblad - no I do not. Och kan inte ens gissa. Solvalla?