måndag, mars 20, 2006

Nu får det vara nog...

Minisemestern är över. Utvilad? Skulle inte tro det. Som egen företagare har man fördelen att ta ledigt när man vill. Nackdelen är att man inte har någon att delegera jobbet till!

M a o väntar en intensiv vecka. Som kunde börjat bättre. Mellantrollet fortfarande febrig och skulle kunna ställa upp i VM i hostning när som. Lilltrollet var dock feberfri och skuttade glatt iväg till dagis imorse. Present och maskeradkläder i högsta hugg, för det skulle bli fest på eftermiddagen. Trodde hon ja! Klockan 12.15 hämtades hon hem, med hög feber!

Veckan kunde börjat bättre. Men imorgon blir det roligt för då ska jag stoppa tuttarna i kylskåpet! I preventivt syfte. Exakt hur detta ska gå till ber jag att få återkomma om, för det är en helt ny erfarenhet för mig.

Funderar på att sätta bloggen i karantän till dess att vi är på benen. För någonstans ifrån kommer dessa hiskeliga baskelusker!

Med detta önskar jag eder alla en god natt från alla oss troll i Trollskogen

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är grejen med tuttarna? hmm?

Anonym sa...

Gonatt själv... ja det där får du nog reda ut...

Anonym sa...

I kylen?
Gud vad annorlunda.

Ilva sa...

Ser att ullebulle ar ute o cyberspace! Snart ar det var Battis! Hall ut!

Anonym sa...

Hmm... Nyfiken på kylen, måste jag säga... ;)

Anonym sa...

Kylen? Tja de kanske blir spänstigare en stund men bekvämt lät det ju inte?

/PGW