torsdag, mars 02, 2006

Butsaida svarar del IIII

Kära Butsaida,
Jag skrev till en kollega till Dig, för jag ville bryta mig ur min grå vardag. Fick förträffliga råd, men känner mig ändå lite osäker. Vad säger Du?
Greybut

Kära Greybut,
Jag har läst vad min ärade kollega säger och kan inte annat än att hålla med. Dock tycker jag han var lite väl diplomatisk. Jag skulle uttryckt det lite annorlunda:
Button up, bottle up & get laid!
Butsaida


ps: Alex, eftersom Du är bög och jag kvinna - är vi sexistiska då? *S*

6 kommentarer:

MB sa...

nja...skulle snarare säga att vi är jäkligt sexiga ;-))

Batbut sa...

Håller med Dig! Klart vi är. Vi kan bli Bloggrådgivningens Sigfried & Roy kanske? Eller 2000 talets svar på Inger&Sten

Anonym sa...

Nu är ni lite tokiga. Lite menar jag! Vad är det för skillnad på en bög och lebisk? Det får bli en fråga till batbutsida.

Batbut sa...

Anne Maj, den törs jag inte svara på *s*. Men den ena tycker pojkar och den andra kvinnor (iaf om Du menar lesbisk *s*)

Anonym sa...

Ja det är knepig fråga. jag tänkte om man kunde svara humortiskt. Du skrev pojkar tycker om pojkar... *s*

Batbut sa...

Anne-Maj, Du är för skön *S*