lördag, mars 04, 2006

Chockstart!

Här vaknar jag i godan ro, av en puss på munnen av mellantrollet. Stortrollet och jag har separerat. Inte frivilligt dock. Våra små troll är inne i en "vi kan inte sova själva för det är spöken under sängen och vi drömmar mardrömmar" period. Så vi har 2 alternativ; antingen springa som en jojo mellan trollrummen, sova 1-2 timmar i stöten. Eller så sover vi med trollen från början. Gissa vilket alternativ som är bäst för nattsömnen?

Så ringer det på dörren. Tidigt på morgonen. Inte bara jag fick en chock, utan stackaren därutanför har väl fortfarande hjärtklappning efter min vildsinta, pyjamasklädda uppenbarelse. Vad han ville? Ge mig en present! Från en nybliven vän, här i cybervärlden. Det enda jag gjorde var att vara en medmänniska. Och så är hon så satans god & mysig att hon skickade mig detta!

Du vet vem Du är and I love you baby!


7 kommentarer:

Ilva sa...

men nu maste jag fa reda pa vem det ar! Ar det nagon jag traffat?

Batbut sa...

Nopi! Inte jag heller i IRL

MB sa...

Vad gulligt.... Förstår att du blev jätteglad :-)))

PGW sa...

Och så finns det de som säger att blogg är ute och passé, de har ju inte fattat nånting!

Humlan sa...

Vilken underbar bukett!
Och vilken underbar tanke!
Det var en underbar början på helgen!
(märks det att jag är blomgalning? ;-) )

Batbut sa...

Visst var det fint Alex! Jag blev rörd.
PGW, bloggen är den nya livstilen!
Humlan - visst var det! Och jag vet att Du är galen - jag har ju mött Dig (galen i blommor alltså *s*)

Anonym sa...

jomen medmänniskor är underbara! Dem ska man verkligen visa sin uppskattning för ;)