lördag, mars 04, 2006

Spöktimmen

Har passerat med råge. Så här sent får inte jag vara vaken, för då klarar inte ansiktet tyngdlagen imorgon. Det blir till att hiva fram tunga artilleriet, inte ens silvertejp hjälper. Nej då, det blir påse på!

Idag har varit en produktiv dag. Och jag har en så otrolig energi. Mysko, alltid efter mina lågtryck (som tack och lov blir kortare för var gång) kommer alltid ett högtryck. Inte ett euforiskt sådant, utan bara ett glatt balanserat men framförallt POSITIVT humör! Finns hopp om mig med. Idag har jag hunnit med följande:
- Jobbat

- Hämtat mellantroll hos kompis
- Varit på gym (det såg fint ut, nästa gång tränar jag nog också)
- Middag hemma för bästa vän med tillhörande barn
- Cirkusskola med 4 troll
- Let´s Dance med lite trolldans
- Gjort en lampskärm
- Målat hela huset invändigt & lite möbler (dockhus alltså)

Haja att jag inte hann blogga! Och att det blev sent. Snälla, älskade stortroll - imorgon behöver trollmor sova. Länge. Och vakna till kaffedoften. Please!!!!

6 kommentarer:

Ilva sa...

Du menar inte att han laser din blogg for att se din hemliga onskningar? Fast sa hemlig ar den ju inte! varken den ena eller den andra.
men jag kanner igen det dar, jag vet att jag ar pa gott humor nar jag stadar t.ex!

... sa...

En tresvars gåta til Battis:
http://www.ensexa.com/

Humlan sa...

Hoppas att du sover än! Eller sitter med kaffekoppen och njuter av glada, snälla och härliga troll av alla storlekar!

Batbut sa...

Ilva, egentligen inte - men det skadar inte att vara tydlig ibland *S*
Kimmi, *asg* - gissa vad jag såg?
Humlan, nopi - men jag har surfat runt på webben och letat dockhus!

PGW sa...

"inte ens silvertejp hjälper" ??

Mamma ... jag är rädd ...

Batbut sa...

PGW, då är det illa *s*