onsdag, mars 01, 2006

Dagens fynd!

Med tanke på väderleken har Salong Silvertejp ett extremt förmånligt erbjudande!
Kasta broddarna all världens väg och ta er hit. Vi lindar in era fötter i silvertejp! Fördelarna är många:
- snyggt, för vem vill inte ha metallicfärgade stövlar?
- värmebeständigt, innanför silvertejpen lägger vi ett tunnt lager fedvadd
- hållbart, ni lär garanterat klara er med ett par pjuck till islossningen
- funktionellt, bara att spola av de inlindade fötterna i badkaret när ni kommer hem
- luktfritt, iaf till dessa att ni tar av silvertejpen
- ekonomiskt, en rulle silvertejp kostar nada om ni jämför med curlingkängorna

Till våren kommer vi sedan introducera ett rekonditioneringsprogram för er som klarat vintern med Silverbootsen. Special offer, only for you!

9 kommentarer:

anna sa...

hahaha...ja för de sitter ju där de sitter, så luktfritt javisst. Men tänk vilken odör som kommer sprida sig övee sverige framåt våren när de ska av!

Monica med yffen sa...

Finns de i yff-storlekar? I så fall fyra stycken.

The Female Dinousaur sa...

Fedvadden, försvann inte den med dinosaurierna?

The Female Dinousaur sa...

Och jag skrev inte fetvadd, som jag hade tänkt... Men det gör jag nu. Fetvadd.

Batbut sa...

Anna, just därför vi har ett rekonditioneringsprogram i vår *s*
Monica, for you everything is possible. "noterar 4 st i storlek xxxxxxxSmall"
Biggis, fedvadd? Säger Du pipparkaga oxå? Men jag är från stenåldern så jag har lite sådan kvar

Anonym sa...

Finns guldtejp?

Bambi sa...

Det här kallar jag en lysande affärsidé!! :-)

OK beställning-
2 vuxna
4 ungar + en vovve!!

Funkar det även med express del? för oss, utanför 08 området?
:-))

Batbut sa...

A-M, klart jag fixar i guld. LIte dyrare dock men det är det värt.
Bambi, noterat! Kommer med DHL imorgon - ska vovven ha till svansen oxå?

Bambi sa...

*luuve DHL*- ja, när det funkarar...!! Till svansen? Nix, han har en "date" på fr em- så det tror jag inte!! *flinar*