fredag, mars 10, 2006

Butsaida svarar del V

Kära Butsaida,
Som medelålders måste man vårda sig själv har jag insett. Nu har jag styrketränat som bara den, men jag får fortfarande så infernaliskt ont efteråt. Vad gör jag för fel? Kommer det någonsin gå över?
Butbiff


Kära Butbiff,
En kvinna i Din ålder! Skärp Dig. Styrketräna? Gosh så patetiskt! Var glad så länge Du kan knyppla utan att få träningsvärk! Nej Du, tjacka helårsprenumeration på Året Runt och lägg Dig på sofflocket med en ask praliner!
Butsaida

Kära Butsaida,
Min pojkvän ser mig inte längre. Jag försöker fånga hans uppmärksamhet, men han verkar bara titta på ishockey och trav. Vad ska jag göra?
Butbitter


Kära Butbitter,
Get a grip! Ta tag i situationen och ge honom vad han vill ha, dvs en naken kvinna med hockeyhjälm och en morot i ändalykten. Eller byt pojkvän!
Butsaida

3 kommentarer:

MB sa...

hehehe....skoj :-)))

Anonym sa...

Jag tror jag känner Butbiter. Hon bor här i huset.

Batbut sa...

tack Alex!
A-M, är det dit hon flyttade? Undrade just vart hon tog vägen *s*