lördag, mars 18, 2006

Nu är jag sur!

Jag ville inte att Cavråla skulle vinna! Nej tacka vet jag Andreas eller varför inte BWO? Ja ja, shit the same - jag kan inte göra något åt det. Förresten är detta I-landsproblem i 180. För er som väntar på min outing på sångfronten så kan jag meddela att p g a tekniska problem får detta skjutas på framtiden. Kan dock lugna er med att älgarna inte drog till skogs när jag övade ute på kalfjället.

Dagsläget på sjukfronten är idag följande:
Mellantroll, 38,4
Lilltroll, 38,7
Trollmamma, ont i huvudet. Var tydligen inte tjockskallig nog.
Stortrollet, inga fysiska krämpor men han har fullt sjå med att vårda sina troll.

Trots vår bistra erfarenhet av semestrar så har jag utmanat ödet rejält. Bokat en vecka på Rivieran för mig och småtrollen. Vad tror ni händer? Snöstorm i juni? Sandstorm kanske? Eller flygstrejk rentav. En sak är säker, jag kommer garanterat teckna reseförsäkring!

I övrigt kan jag meddela att karlar i långkalsonger till frukost inte är alltför aptitretande.

ps: jag glömde ju... ngn mer än jag som tror att pausfågeln har botoxat sig? Eller kanske hon snusat för mkt, för jag tycker att överläppen hade svullnat betänkligt. Eller så är jag bara elak. Eller avundsjuk. Eller både och. Godnatt!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Ingen sand, däremot magsjuka.
Sorry.

Lyckliga Grodan sa...

flygstrejk..sophämtarstrejk..'
i juni vid medelhavet..

Humlan sa...

Men varför denna frukost???

Krya på er alla troll!
Trots vrålet i TV (tyckte inte heller om det!), så hoppas jag att ni mår bättre i morgon!

Vi på Kantarellen sa...

Botox och nya tänder... helt klart!

Vi på Kantarellen sa...

OCH!!!! Magtryckare... jag såg nog stålvajrarna. Jag har ju likadana.

Bloggblad sa...

Fast Lena Ph får små rynkor i pannan när hon lyfter ögonbrynen. Carola får det INTE - däremot såg jag ett par blodådror i pannan som buktade ut. De kommer hon att ha opererat bort till Athen!!!

OBS! Jag är inte elak mot henne personligen - jag tycker bara så illa om när vackra människor tycker att de vet bättre än naturen.

Mildamakter sa...

Botox - apselut. Pausfågeln såg ut som en vask-sug, en sån röd gummimojäng med träpinne som man använder när det är stopp i avloppet.

Anonym sa...

hur gamla e alla de mindre trollen?

Batbut sa...

Sandra, tror vi är immuna mot magsjuka. Hade det senast för 6 år sedan, å andra sidan låg vi på sjukhus då i en hel vecka.
Grodan, ngt elände lär det bli *s*
Humlan, en del saker kan man inte låta bli *s*. Och tack, trollen mår bättre.
Mamse, Du har helt rätt.
Bloggis, det var klokt uttryckt!
Milda, jag brukar tycka att det ser ut som Kalle Anka i profil men Din liknelse var bättre.
Neppy, de är 5 och 6 (blir 6 och 7 i år)