söndag, mars 12, 2006

Heavy....

Party söndag med 80 års kalas. Skumpa och drinkar, knökafullt var ordet. Medelåldern uppvägdes av drösvis med barn, annars hade vi nog snittat kring 70 rycket.

Det är i ett av de få sammanhang man (= jag) numera känner mig ung & vacker *s*. När herrar som närmar sig 90 med stormsteg tycker att man är vacker är det bara att suga i sig. En komplimang är alltid en komplimang eller?

Nu är trollmor trött. Två intensiva arbetsdagar väntar. Sedan? Vitt vitt vitt... backar och sol. Guess what?


Snacka om förvirrad... har nog för många bloggar för nu har jag lyckats lägga det här inlägget fel 3 ggr....

6 kommentarer:

Humlan sa...

Jag tror att jag har läst det på rätt ställe, men jag har iaf läst det!
Du behöver nog vitt vitt vitt!

En komplimang, är alltid en komplimang! (Försöker jag inbilla mig själv iaf!)

Batbut sa...

Humlan, det hamnade rätt till sist *s*. Och jag gör som Du, inbillar mig att en komplimang alltid är en komplimang

... sa...

Skidor?

Batbut sa...

Yes mam! Enda vita pulver jag känner till *s*

Batbut sa...

Mette, 3 aktiva och 2 passiva. Tycker Du jag ska starta fler? *s*

Och en komplimang är alltid en komplimang *s*

Anonym sa...

En komplimang är ALLTID en komplimang! Oavsett om givaren har glasögona på sig eller inte.. *s*