torsdag, april 20, 2006

Attans också!

Eller för att säga det i toner "Oups I did it again". Jag och Brittney alltså. We doar it igen. Och igen. I hennes fall vet jag inte riktigt vad it står för. I mitt fall så är det sänggåendet. Som vanligt! Planerar tidig kväll. Planlagt hela biddevitten:
1. Pyjamas på. Inte silverfärgad dock. Men jag fyller snart år.... då kanske!
2. Borstad garnityret 3 minuter. Helt enligt terrorhygienistens direktiv.
3. Skrapat tungan (mindre nu när jag slutat röka), förmodligen ville ni inte veta detta?
4. Pussat alla små och stora troll.
5. Matat guldfisken. Ingen godnattpuss där inte.

Och så ska jag springa in i famnen på JB. Men så börjar jag med "ska bara". Och helt plötsligt så har det gått 3 timmar! Where have all the hours gone? (men gud så musikalisk jag är idag)

Fasiken JB, vi får skippa förspelet och ta oss direkt in i matchen. Upplägget här i Trollskogen är att JB står för uppvärmningen så kommer Stortrollet när vi börjar lira.

Nu är det GODNATT! På riktigt. Verkligen. Helt seriöst. Nu ska jag i säng. Basta. Fine. The End. That's all.

7 kommentarer:

Bambi sa...

Men farao, va du hunnit med mkt.. Nu får jag säga "Natti" och kolla vad du mer hittat på... Söta drömmar!!

Humlan sa...

OK!

PGW sa...

Alltså lampskärmar är bra vissa kvällar, men kanske inte alla? Du har inte funderat på om JB börjar tycka att du spelar lite hard to get?

Anonym sa...

Men åh.
Det är du och Alfons Åberg.
Och angående tungan.
Been there.

Anonym sa...

Tack Battis, för dina små tassavtryck. ;)

Vi kan väl byta lite, du och jag. Om jag skickar JB till dig tidigt på kvällen, så kan väl du skicka hit han tidigt på morgonen.
Vissa familjemedlemmar tycker man ska gå upp före kl 6... ;)

Bloggblad sa...

JB - James Bond???? ;)

Och jag ska lägga mig för en eftermiddagsslummer, men först ska jag bara...

Batbut sa...

Bambi, jag är just nu högpresterande *s*
Humlan, yes mam!
PGW, vad då lampskärmar. Vad ska jag med dem till? Jag har data SKÄRMAR *S*. Och JB känner mig... han gillar jakten
Sandra, yes. Me och Alfons är såå tajta! När vi fikar kan vi ha en seriös tungskrapardiskussion.
Myra, visst kan vi byta. Men här har vi en av var sort - en nattugla som slocknar 21.30 och en morgonpigg liten räka som går upp 5!!! Varje j*a morgon! Henne kan Du få låna....*S*
Bloggis, JB är min stora kärlek John Blund! Men visst, dyker Mr Bond upp så får han gärna komma nära (iaf Connery eller Brosnan)