onsdag, april 05, 2006

Bara så ni vet

Jag har ont. Otroligt jäkla ont ungefär precis överallt. Vet ni hur det känns när t o m naglarna värker? Så ont har jag. Visst är det världsamest synd om mig i hela universum?

Jag har dock INTE halkat med cowboybootsen (knock on wood) eller pysslat med någon annan konstig sysselsättning. Jag har tillbringat intesiva 90 minuter på gymet! Och för att inte få skämmas ögonen ur mig var jag ju tvungen att ta några kilo mer än jag borde. Det känns!

Projekt bikini 2007 fortskrider och jag ser fram emot att nästa sommar äntligen komma fram ur buskarna, ta av mig dykardräkten och visa upp sammanhängande kropp i baddräkt. Bikini tänker ni? No sir, those days are gone!


ps: Vart har alla karlar tagit vägen? Inte för att det var direkt kö förut, men några stycken passerade iaf förbi. Nu verkar det som jag skrämt bort dem. Hallå, jag är en snäll kvinna innerst inne. Inga koka kaniner här inte, jag lovar!

11 kommentarer:

Humlan sa...

Men Battis; Du charmade alla karlar, sedan krossade du deras hjärta, när dom insåg att det finns ett Stortroll, att dom var chanslösa. Nu har dom dragit sig tillbaka, slickar sina sår och drar till nya jaktmarker... dock inte till mig, tyvärr!

Lyckliga Grodan sa...

nu är jag grymt imponerad.. träning med vikter.. vojne vojne..
det gör ju ont i musklerna ju..
*småler*

... sa...

Åhååå..har jag fått en partner in training på gym?
Kört hårt baby, vi tar beachen med storm sen!

Anonym sa...

Hej!
Efter några dagars förkylning är jag på väg tillbaka (jobbat har jag gjort ändå) Söndagen tillbringade jag i slafen med "Små citroner gula" av Kajsa Ingemarsson. En god bok med smak, doft och färg. Häärligt, även om storyn var sådär...
Nu har jag läst ifatt här hos dej BB. Härligt att du finns!
Kram Ulrika

Mildamakter sa...

Vet precis hur du känner dig - jag har varit på massage idag och känner mig som om jag vore överkörd av en bulldozer...eller nåt...vojne, vojne så dum man är som t o m betalar för att må så här...*ler*

Vi på Kantarellen sa...

Jag har gett upp baddräkter överhuvudtaget... jobbar förmodligen 7-11 hela sommaren.
H U R R A !

Anonym sa...

Vad du är värst! Jag har inte varit på gymmet, sen... typ 12 år. Du är bäst! Jag hejar på dig istället för att gå på där.. det är mer roligare..

Bloggblad sa...

Gym... jag är impad.
Jag läser ytterst få mansbloggar. Det är mitt sätt att ge igen...

Anonym sa...

Tror jag det, att de springer, om du musklar upp dig så där på gymet! :)

crrly sa...

Men du... Lyd spink-crrlys råd istället: Lägg på vikterna EFTER att du har lyft! :D Så tror alla (eh, eller alla som bryr sig?) att du har lyft så tungt. Så gör jag jämt. Hahahaha.

deeped sa...

Vi väntar på bikinibilderna :D