tisdag, april 04, 2006

Barnförbjudet!

Jag har medvetet undvikt ämnet sex i min blogg. Dels för att stortrollet smygläser den och dels för att människor inte ska hamna här av fel orsaker. Fast idag bryter jag mina tabun och kastar mig vilt ut i den erotiska sfären med en fråga som har legat och grott länge i mitt huvud:

Om man har silverfiskar i badkaret och badar naken, räknas det som tidelag?

Alla rumsrena svar emottages tacksam.

PS: Ja, jag har lite tråkigt. Hur kul är det med företagsdeklarationer?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Usch! Är det rent hemma hos dig? Det är jätteroligt med företagsdeklarationer! (fnissar)

anna sa...

tidelag?? jag är nog för ung....

crrly sa...

Hahahaha! Ungefär vad jag frågade mig i somras: http://crrly.blogspot.com/2005/07/vdan-av-att-lska-med-en-katt.html

;)