torsdag, april 27, 2006

Rapport från Trollskogen

Idag har jag varit tyst. Har det märkts? Jag vet liksom inte vart dagen har tagit vägen. Alldeles nyss vara det i ottan och nu är det sängdags. Kan jag please få min förlorade dag tillbaka tack! Vad jag har gjort idag? Det är höljt i dunkel, även för mig själv. Jag tror det kallas jobba.

Jag har inte:
- fastnad i konstiga maskiner
- surrat barnen med silvertejp
- nitat någon tuggummituggande idisslare (har iofs inte åkt kommunalt)
- åkt ambulans eller behövt plåstra om mig (det tillhör ovanligheterna)
- gift mig med Dr Luka. Stortrollet informerade mig om att jag isf måste skilja mig och det vill jag ju inte. Månggifte är tydligen förbjudet IRL.
- plastikopererat, botoxat eller silikonat mig om man inte räknar omsulning av skorna till skönhetslyft.
- inte krockat bilen, vare sig med stillastående eller mobila stolpar
- fångat fladdermöss med rumpan

Så kort sagt så har jag nog skött mig. Tror jag. Iaf enligt egen utsago.

2 kommentarer:

Humlan sa...

Det är klart att du har skött dig!
...och din förlorade dag har inte varit här heller.
Men mina värkande ben påstår att dom har fått jobba, så något nyttigt har jag nog gjort!
...Och så har jag gjort Ilvas persiljekyckling, Det var både nyttigt och gott! Rekomenderas!

... sa...

G'Afton! Jag har inte heller sett ngn förlorad dag flyga förbi. har du kollat polisens hittegods?
Inte varit inne på din blogg de senaste dagarna för jag har varit fullt upptagen med att inspektera kompisens nystartade community - hur ska man hinna med allt?????

Löser att du varit upprörd på statlig reklam, störiga ungar/mammor och felproportiornerlliga skadestånd och kan bara hålla med dig.

Tjillevippen (träningsskubbaren)