torsdag, april 20, 2006

Pilutta dom!

För er som kommer ihåg så höll jag mitt utlovade nyårlöfte. Skickade in lite alster till bokförlagen. Och nej, inget miljonkontrakt i sikte so far. Hollywood har inte heller ringt för att köpa filmrättigheterna.

Däremot ett antal refuseringsbrev. Men konstigt nog är blir jag inte ledsen. Känner faktiskt att min tid kommer. Om det sedan blir en bok eller något annat, det återstår att se. Nu har jag testat det här iaf. Kanske jag gör fler försök. You never know.

Och till bokförlagen säger jag bara "you don't know what you're missing".

Fasiken vad gott jag mår när jag har hybris *s*

11 kommentarer:

Anonym sa...

kontakta en agent...

Anonym sa...

jag tror på dig :)

Humlan sa...

Vi som är stammisar här, anar nog vad dom missar...
Det är klart att din tid kommer!

PGW sa...

De inser inte sitt eget bästa. Ungefär som det där skivbolaget som nobbade Beatles och bokförlaget som nobbade JK Rowlings. Kämpa på.

... sa...

Tycker det är underbart med din "hybris", hoppas det smittar av sig till i morgon. När JB har varit hos dig kan du ju skicka lite med honom som han kan strö över mig sen?

Lyckliga Grodan sa...

vaddå hybris.. det är dagsen sanning.. att det är deras förlust..
(((( ))))

Vi på Kantarellen sa...

Jag säger som jag sagt till Millan: Gör hundra försök, och var beredd på 99 nej.... men det hundrade, då jäklar!

Batbut sa...

Ulrika, en agent! Smart idé - hur gör man? Annons? Fladdermus söker agent. Call me!
Tack Neppy!
Humlan, Du är för god! Thank you
PGW, tack för Din tillit! Håll tummarna!
Kimmi, både hybris och JB "is in the mail"
Grodan, your'e the best!
Mamse, thank you - I want give up

Batbut sa...

isch då... I woun't give up ska det ju vara "rodnar av skam"

Bambi sa...

Kom igen nu,- som de andra säger, de vet då rakt inte vad de missar!! Försök igen...
*Kram*

deeped sa...

Du får göra som en snubbe som gav ut alla refuseringsbrev han fått. :)