fredag, april 21, 2006

Tiddelitoo!

Någon här? Har ni saknat mig? Ingen blogg på heeeeela långa dagen. Snälla, visst har ni abstinens en masse! Ni har fullkomligt kreverat av längtan efter några svamliga, ovetenskapliga undersökningar à la Batbut. Den vandrande katastrofen. Drottningen av Hybris. Jo, kärt barn har många namn (men håll för attans tyst om att det är jag själv som gett mig dem).

Kan annars rapportera att jag har haft en strålande skön vecka. Effektiv & produktiv som bara den, utan negativ stress. Och har haft ork & energi för de små trollen. Har hunnit med att leka i parken och spela TV spel. Sedan blev jag hastigt och lustigt patient. Jag blev diagnostiserad med "öroflemmation". Det kan man tydligen bota med 4 sprutor i foten. Alltid lär man sig något nytt! Sedan avslutade vi hela myset med discodans. Det fick bli veckans träningspass, för gymet har jag inte lyckats klämma in denna vecka (trots att de har öppet 24 timmar om dygnet).

Nu ska här slås in prinsesspaket inför den stundande 7 års dagen. Hur stort är inte det? Mitt lilla mellantroll är numera en tanig speta med ett gluggfyllt leende och rufsigt hår. Så söt och god att det finns inte! Eventuellt blir det lite TV spel för trollmor också, för vem kan motstå Legend of Zelda? Not me! Det blev min fredagspresent till mig själv.

See you later folks!

6 kommentarer:

... sa...

Sitt inte uppe med Zelda för länge bara. Tänk på JB! ;-)

carra sa...

Saknar alltid dig såfort det går lite för långt, säg fem, sex timmar, mellan uppdateringarna! :) Grattis till söta lilla mellantrollet!

Vi på Kantarellen sa...

Alla Zeldaspelen är as-kalas! När kommer nästa... vi väntar otåligt här.

Batbut sa...

Kimmi, stortrollet vägrar låta mig komma nära TVn. "surar"
Carra, tack! Det värmer! Funderar på att bli rik så jag kan blogga oftare. Ska framföra grattiset till Mellantrollet
Mamse, Du får väl komma hit på turnering. Du kan sova i mellantrollets rum. Anytime!

deeped sa...

Se där. Och Solstickan fyller om mindre än en månad - också spetig, lång och med tänder som ramlar ur. Och i höst börjar de skolan...

Vi på Kantarellen sa...

Har du nått spel som inte Stephan har? *nyfiken som få*