tisdag, april 18, 2006

För er som undrar

Så kan jag stilla er nyfikenhet. Jag har inte låst in småtrollen, de får fortfarande bo kvar hemma trots sina öppenhjärtliga kommentarer till sin ömhudade moder. Äsch då, lite måste man väl tåla. Jag kan alltid ge igen när de börjar dejta, finns ju en och annan anektod att hämnas med *s*. Och på pränt t o m!

Idag fick jag även en komplimang. Tror jag. Iaf tolkade jag den som det.

Lilltrollet vill ha en lika mjuk och go mage som jag har, när hon blir stor. Mellantrollet nöjer sig med att kunna berätta lika bra sagor som jag kan. Men det är inte det sämsta. Förmodligen inser de att födelsedagskalas börjar närma sig. Med presenter. Och då gäller det att smöra i tid.

Nu har jag jobbat hårt och intensivt så nu tänkte jag unna mig intimt umgänge med min toyboy, JB.

Med detta så släcker vi ned i Trollskogen för idag och önskar er alla på återseende, både gamla stammisar och nytillkomna tittare. Sov rofyllda drömmar och må ni vakna med sol i sinnet. Och utan dreggel i mungipan. Eller värk i käkarna efter tandgnisslan. Eller ont i näsborrarna efter snarkningar osv osv osv

Ja, jag ska sluta nu. Jag vet, jag är trött.
Godnatt

2 kommentarer:

anna sa...

Ja fröken raggsocka, fika när jag kommer upp. punkt ;)

Vi på Kantarellen sa...

S E X B L O G G !!!!

Äntligen!!!

När kommer uppföljningen? *väntar med spänning*