fredag, april 07, 2006

Butsaida svarar

Kära Butsaida,
Min man snarkar så oerhört så jag kan inte sova på nätterna. Har Du något bra tips?
Bedbut

Kära Bedbut,
En klart värdsligt problem, men ack så vanligt förekommande. Byt till en yngre årsmodell, för de sover inte så mycket. Vill Du prompt ha kvar gubben föreslår jag att Du låter gubben sova på balkongen. Är det mycket kallt ute kan han ju få sova inne. En munkavel av silvertejp bör då lösa problemet.
Butsaida

Kära Butsaida,
Min fru förstår mig inte. Hon hackar och kinkar, klagar och gnäller. Blir aldrig nöjd. Vad ska jag göra för att vinna hennes kärlek igen.
Butbitter

Kära Butbitter,
Det är en del av kvinnans natur, att aldrig bli nöjd. Det går dock att pigga upp med juveler och toastädning. Good luck!
Butsaida

5 kommentarer:

Bloggblad sa...

Jag har två antisnarktips:
1. Dra lite lätt i kudden så att han ändrar ställning.
2. Håll för näsan på honom en stund... :)

PGW sa...

och tips nr 3. öronproppar!

... sa...

Sy in tennisbollar i ryggen pyjamas-skjortan!

The Female Dinousaur sa...

Låt honom sova hos grannen.

Batbut sa...

Bloggis, testat men det hjälper inte. Han fortsätter ändå!
Kimmi, om han sover naken då? Tejpar jag direkt på ryggen, med silvertejp såklart?
Biggis, bra tips!
PGW, mitt liv ÄR öronproppar!