fredag, april 14, 2006

Varudeklaration

Vi vill varna nytillkomna läsare för denna blogg. Den innehåller en del stötande uttryck, har en ibland tvivelaktig moral och lite lätt aggressiva tendenser. Den röda tråden är obefintlig och det emotionella tillståndet pendlar mellan djupaste sorg till ytlig glättighet. Publicering av ocensurerade bilder har även förekommit.

Bloggen ägnar sig även åt vilseledande konsumentinformation och utlämnar även privata samtal utan minsta ånger. Nämnden misstänker även att bloggen har mottagit otillåtna mutor, då vissa produkter nämns om och om igen. Vissa tendenser till reaktionär verksamhet har förekommit.

Vi rekommenderar därför läsning med ett kritiskt sinne. Känsliga personer bör undvika bloggen å det bestämdaste.

Bloggumentverket

7 kommentarer:

Vi på Kantarellen sa...

Vad KAN det vara för produkt du nämner om och om igen? :-)

Humlan sa...

Men produktplaceringen har ännu inte varit i bild... var är bilderna på alla användningsområden???

Lyckliga Grodan sa...

kunde du inte ha sagt det från början.. nu är jag ju fast i trollskogen... :)

... sa...

Du borde helt klart få provision från silvertejpsfabriken. Å jag är oxå helt fast i trollskogsträsket utan hopp om förbättring... Ack och ve!

Bloggblad sa...

Bäst att jag håller mig tätt intill och ständigt informerad, då...

Anonym sa...

Bara varningen gör ju att man måste hänga kvar på den här bloggen.
//Barbro P

Batbut sa...

Mamse, ingen aning men det lät bra *S*
Humlan, leta i arkivet - de finns!Grodan, tooo late *S*
Kimmi, tycker jag med. Provis alltså! Och jag tycker Du passar här i träsket *S*
Du är så välkommen Bloggis, kanske Din kloka person kan hålla lite ordning även på mig
Mette, silvertejpen kräven ett ömsint och kärleksfullt handlag. Du måste öva helt enkelt *S*
Barbro, är det det som kallas för manipulation? *S*. Du är så välkommen att hänga här hur mkt Du vill!