onsdag, april 12, 2006

Påsklov!

Nu så! Koncernbokslutet avklarat. Hajade noll och inget, men min underbara co-konsult virvlade igenom nuffrorna lätt som ingenting och så tackade hon mig för hjälpen. Que? Mitt bidrag var väl ett glatt humör, men det kanske räckte? Undrar när någon ska avslöja min inkompetens *asg* (hoppas ingen kund bloggar!).

Nu ska jag raskt köra rally ut till landet. Ett litet stopp i mataffären dock. Om jag törs. Igår gick jag in för att handla mjölk och vatten. Det kostade 1.000:-. Jävligt dyr mjölk tycker jag!

Funderar på om jag ska glädja stortrollet med en påskoutfit. Så han får känna sig som en riktig tupp alltså. Vad tror ni om följande:

Inlindad i silvertejp med bikini gjord av gula fjädrar! För att riktigt piffa till det tänkte jag göra en stjärtplym med extra långa strutsfjädrar i gult och rosa. Tror ni jag blir fin då?

Rapport följer

8 kommentarer:

Lyckliga Grodan sa...

ta ett kort.. i påskutstyrseln..
själv ska jobba..läs slita.. en dag till.. sedan.. sofflock.. godis.. inget mer..
längtar...

Anonym sa...

Du lär ju bli gööörläcker! Men som sagt,, det kräver vi ju foto på!!
(som carra skrev längre ner) Mer Batbut till folket!

Bambi sa...

Klart du blir! Stortrollet kommer att bli förtjust :-))

Humlan sa...

Jag vill också se ett kort!

Jag har lovat mig själv att iaf börja titta på deklarationen i helgen... *suck*
jag har en väldigt hög komma-igång-tröskel när det gäller deklarationer (sedan brukar det inte vara så svårt och nästan lite roligt...)

Anonym sa...

Ja, du hade ju definitivt platsat
i melodifestivalen iallafall!!

Batbut sa...

Bilder???? Vilken tur jag har glömt kameran i stan!

Anonym sa...

Ingen kamera???
Kanske kan du sätta papper och penna i handen på StorTroll!
Eller iaf nån av SmåTrollen.

Fast det kanske är barnförbjudet, kom jag att tänka på... ;)

Anonym sa...

Du har snuskig fantasi ;þ