måndag, april 03, 2006

När vinden vänder

Mysko, en natt med lite sömn. What's new? Men jag är otroligt pigg. Och humöret är UPPÅT! Det var ett tag sedan. Och då kan man ju undra vad som hänt? Förra veckan var jag ju en surmupp utan dess like. Finns lite teorier kring detta som ni kan få spekulera kring:

1. Jag har vunnit en hel massa dollares
2. Jag har tumlat runt med stortrollet och haft lite hanky panky
3. Jag har partajat hejdlöst
4. Jag har fått en egen fan club
5. Jag har fått mina litterära försök antagna
6. Jag har fått en ny kund
7. Jag kommer få tillbaka på skatten
8. Jag har fått en livstids förbrukning på silvertejp gratis
9. Jag har fått en husmorssemester till Maldiverna

Eller så är det något helt annat....

6 kommentarer:

Humlan sa...

Men det är klart! ALLA teorierna stämmer väl?!
Dessutom snöar det inte!
Det är snart påsk!
Du har fått sätta på dig vårskorna!
Ska shoppa en helt ny vårgarderob!
Ätit en god lunch!

...helt enkelt, fått VÅRKÄNSLOR!!!

Vi på Kantarellen sa...

Absolut nummer två. Man BLIR glad av sånt. :-)

Morgondimma sa...

Håller med, det är tvåan!!

PGW sa...

Alla punkterna på en gång hoppas jag att det är, det kan du behöva! :-)

Batbut sa...

Hihihi, om det vore så väl. Inget av ovanstående - men jag fick ha cowboybootsen iadg! Utan broddar! Och då blir jag lycklig

Anonym sa...

oj, vad ska man tro....allt kan passa in på madame...
hmm...
jag undrar jag om det har med den litterära delen tro...