onsdag, april 19, 2006

Daglig bulletin från Trollskogen

Här har det deklarerats på en massa roliga blanketter, några N hit och några N dit i kombination med räntefördelningar, expansionsfonder och annat sexigt!

Insåg att jag är skyldiga er trogna läsare en del svar så de kommer här:

1. Lagar man solglasögon med silvertejp ska man nogsamt se till att alla klistriga delar är instoppade. Annars fastnar de lätt i håret. Och när man tar av sig glasögonen gör det ONT!
2. Barfota i gräset går man. Iaf när barnen gömt skorna. Och man måste gå ut och hämta dem. Det var inte varmt. Det var inte direkt torrt. Men jag kan säga att det gick f o r t!
3. Jag lyckades inte bli någon bra matchmaker. Min arbetskamrat fixade det själv, efter 314 försök och en del mindre lyckosamma stories. Nu är han sambo och glad som en klockarkatt. So far.....
4. Mycket klorin tar bort fläckar efter snus. Och en del annat också. Som färg t ex.
5. Någon (gissa vem!) hade förhoppningen av att detta äntligen skulle bli en sexblogg eftersom jag skulle idka intimt umgänge med JB. Låt mig för ordningens skull klargöra att JB är min älskade John Blund. Vår samvaro är ytterst kysk. Jag ligger i sängen iförd min pyjamas, håller nästan andan av förväntan. Och då kommer han! Sveper in över mig som en virvelvind, strör lite magiskt pulver över min rynkfria panna och vips så bär det av. In i drömmarnas land, hand i hand.

Nu ska jag deklarera lite mera. Men jubla inte än, I'll be back!

5 kommentarer:

... sa...

Aaah-ha-ha-haaaa... Den där JB undrade jag länge över, funderade om det kunde vara stortrollet, men gav mig den på att inte fråga, men så kom jag faktiskt på det efter ett tag. Hihihi...sexblogg! Hihihihihi

Vi på Kantarellen sa...

John Blund! Öööööö... va trist! *djupt besviken*

Humlan sa...

Vad flitig du är med siffror och blanketter!

Jag har slagits med Skatteverkets hemsida och lyckats lura av dom lite information... inte det lättaste!
Min far försökte ringa dom i stället, han fick inte något svar!

Nu gäller det bara att få ihop informationen och siffrorna också, men det får vänta till i morgon.

Bambi sa...

Är rädd för att alla N och de andra är kvar i morgon också.. *suckar djupt* Nä, jag kryper också in med JB- kanske ska jag tänka mig honom lite mer erotisk *s* Sov gott!!

Batbut sa...

Kimmi, undrar vad Du tänker på...*S*
Mamse, vissa hämningar har jag. Och viss censur också *S*
Humlan, det är rätt! På dem bara. Annars hotar Du med mig. Eller mailar mig om Du behöver fråga
Bambi, de där N hit och dit lär följa oss hela livet. JB, han räcker till alla den mannen *S*